Vælg en side

GULDBRYLLUP

Forside Fora Privaten GULDBRYLLUP

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #28973
    Steen Test
    Deltager

      Kørte lige forbi Rævehytten her til morgen, og i nattens løb er der nogen der har sat en æresport op for Guldbryllupsparret.
      Der var desuden også et horn orkester og 17 jagtkammerater der stod espalier ;)

      Skaberen er æresporten er indtil videre anonym, men har gjort et pokkers godt arbejde :D

      Tillykke til guldbryllupsparret, håber at I får en fantastisk dag

      guldbryllup.jpg

      mvh
      Vennerne fra Lammamo

      #30194
      Steen Test
      Deltager

        Kørte lige forbi Rævehytten her til morgen, og i nattens løb er der nogen der har sat en æresport op for Guldbryllupsparret.
        Der var desuden også et horn orkester og 17 jagtkammerater der stod espalier ;)

        Skaberen er æresporten er indtil videre anonym, men har gjort et pokkers godt arbejde :D

        Tillykke til guldbryllupsparret, håber at I får en fantastisk dag

        guldbryllup.jpg

        mvh
        Vennerne fra Lammamo

        #30195
        Steen Hagedorn
        Keymaster

          Min normale vane med at konsultere vores hjemmeside mindst 1 gang pr dag har holdt guldbryllups pause. Så det er noget af en fantastisk glædelig overraskelse, at vågne op til sådan en æresport her til morgen, også selvom det er nogle dage for sent. Hold da op! Både Ruth og jeg er glade og taknemmelige for jeres opmærksomhed. :)

          Tusind tak til alle vi har fået hilsner fra. Tusind tak til æresportbyggerne. Tusind tak til det virtuelle hornorkester og de mange espallierdannere. Vi kan kun undskylde, at I måtte stå så tidligt op og stå der i regn og slud uden at få så meget som en kop kaffe. Vi vil straks udtænke en passende kompensation. B)

          Det er ikke mindst ved sådan en lejlighed, at man glæder sig over at være en del af dette helt unikke jagtlag. :D

          Vores nye hvalp Ronja vokser med et kilo om ugen og bliver snart sverigesklar. Vi regner med at komme derop sidst i uge 32.

          Glæder os til at sesderoppe.
          Kh. Ruth og Johnny

          #30199
          Steen Hagedorn
          Keymaster

            Så er Ronja blevet Sverigesklar og hvalpeumulig og Ruth og jeg har derfor endelig langt om længe kunnet tage til Lammamo. H… da K…, hvor er her dejligt. Ikke mindst når vi ser den fantastisk fine æresport, og nu ved selvsyn kan konstatere, at den ikke er et virtuelt Photoshop fænomen, men en vaskeægte en af slagsen.

            Vi har derfor udtænkt en passende response på alle lykønskninger mv.

            Ruth og jeg giver en gang grillmad med drikkelse.
            Torsdag den 18. August kl. 19 i Restauranten
            Alle er velkommen
            #30203
            Steen Hagedorn
            Keymaster

              Ligesom Ruth og jeg havde indstillet os på, at nu var festlighederne toppet, så fik vi denne fantastiske gave af vores aller bedste jagtvenner. Det kom totalt bag på os. Vi kan begge mærke, at det virkelig er noget, der betyder noget for os.

              Tusind tak for den flotte gave. Vi håber, at de af jer, der har mulighed for det, dukker op til vores lille event i Restauranten på torsdag.

              Glæder os til at se jer!:)

            Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
            • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.