Vælg en side

Hvordan skriver jeg I jagt jounalen

Forside Fora Privaten Hvordan skriver jeg I jagt jounalen

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #29094
    Stig Berg
    Deltager

      Hej kan ikke rigtig finde ud af hvordan jeg skriver i jagt jounalen. Er der nogen der kan hjælpe mig .Ved ikke om det betyder noget har en Samsung telefon.
      Stig

      #30576
      Stig Berg
      Deltager

        Hej kan ikke rigtig finde ud af hvordan jeg skriver i jagt jounalen. Er der nogen der kan hjælpe mig .Ved ikke om det betyder noget har en Samsung telefon.
        Stig

        #30580
        Steen Hagedorn
        Keymaster

          Hej Stig.

          Dejligt at se dig tilbage i sporet igen. På computer kan du gå ind på hjemmesiden, derefter via medlemsmenyen i højre side til jagtjournalen. Her kan du klikke på blyanten foroven og skrive direkte på siden.

          Via smartphone (alle typer) er det bedre at downloade appen Google Doc. Når du er logget ind på din Google konto, får du direkte adgang til dine Google doc dokumenter, herunder Jagtjournalen. Du kan så skrive i journalen. Dette opdateres automatisk til vores hjemmeside, når du lukker dokumentet. Du behøver altså ikke at save det.

          Jeg har tjekket, at du har fået tildelt skriverettigheder til journalen med din Google mail konto.

          Hyg! Ring eller skriv, hvis du kan mærke, at du begynder at mene, at alt det der it er noget lort!:(

          #30583
          Steen Test
          Deltager

            …vedrørende sidste linie: HØØØØØØØØØØRT!

          Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
          • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.