- Dette emne har 9 svar og 7 stemmer, og blev senest opdateret for 3 år, 1 måned siden af Anonym.
-
ForfatterIndlæg
-
oktober 3, 2021 kl. 11:34 #29420
Hej alle
Lidt betragtninger op mod kommende elg-premiere:
• Hvis ikke at det er meldt klart nok ud, så vil jeg her lige pointere at jeg sørger for mad til fællesspisning torsdag aften. Det bliver vildtpølser fra gris, elg og råvildt skudt i Sverige. Der er urtepølser (ikke stærke) og oste-chili-pølser (lidt stærke) og hertil kartoffelsalat (ikke hjemmelavet) og så noget salat/tomat, som Birgitte sørger for.
• Jeg ved ikke hvordan Tue skal kunne lægge en plan med så få drivere? Mange, som ikke har meldt sig som driver, bør kunne drive en enkelt såt (eller flere) – og selv hvis det kun er at gå på skovvej og evt tage en smutter lidt ud til højre og venstre, er det en stor hjælp for afholdelse af jagterne. NB: Man behøver ikke være hundeejer for at være driver.
Jeg glæder mig sindssygt meget til elgpremieren og til at se jer alle 😊Mvh Morten
oktober 3, 2021 kl. 11:34 #31780Hej alle
Lidt betragtninger op mod kommende elg-premiere:
• Hvis ikke at det er meldt klart nok ud, så vil jeg her lige pointere at jeg sørger for mad til fællesspisning torsdag aften. Det bliver vildtpølser fra gris, elg og råvildt skudt i Sverige. Der er urtepølser (ikke stærke) og oste-chili-pølser (lidt stærke) og hertil kartoffelsalat (ikke hjemmelavet) og så noget salat/tomat, som Birgitte sørger for.
• Jeg ved ikke hvordan Tue skal kunne lægge en plan med så få drivere? Mange, som ikke har meldt sig som driver, bør kunne drive en enkelt såt (eller flere) – og selv hvis det kun er at gå på skovvej og evt tage en smutter lidt ud til højre og venstre, er det en stor hjælp for afholdelse af jagterne. NB: Man behøver ikke være hundeejer for at være driver.
Jeg glæder mig sindssygt meget til elgpremieren og til at se jer alle 😊Mvh Morten
oktober 3, 2021 kl. 15:36 #31782AnonymLækkert!!!!!👍
oktober 3, 2021 kl. 16:03 #31783AnonymHvor er det et super godt initeritiv Morten
oktober 3, 2021 kl. 20:48 #31784Dertil skal siges at Per og jeg laver fælles mad til fredag aften (tag selv flutes med) og fælles frokost til mandag. Pris kommer senere. Jeg regner med at andre end Tordenskjolds soldater vasker fade og gryder af, både til torsdagens & fredagens middag og mandagens frokost.
Kh, Tue
oktober 4, 2021 kl. 08:01 #31786AnonymI er sgu fantastiske … jeg går gerne i opvasken efterfølgende
oktober 5, 2021 kl. 16:52 #31790Jeg skal vide hvor mange der spiser med om fredagen?
oktober 5, 2021 kl. 19:47 #31791Per og Axel glæder sig til fælles spisning både Torsdag og Fredag
De glæder sig samtidig at se/ gense jeg alleoktober 5, 2021 kl. 20:09 #31792Quote:Tue skrev:Jeg skal vide hvor mange der spiser med om fredagen?
Jeg og Malene + Anna spiser gerne med fredag. (men ikke torsdag)
//Kenneth
oktober 5, 2021 kl. 21:12 #31793Anonymjeg spiser gerne med de dage det der fælles spisning og jeg kan også godt drive
-
ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.