Vælg en side

Mad og drivere til elgjagt

Forside Fora Privaten Mad og drivere til elgjagt

  • Dette emne har 9 svar og 7 stemmer, og blev senest opdateret for 3 år siden af Anonym.
Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #29420
    Morten Ingemann
    Deltager

      Hej alle :-)

      Lidt betragtninger op mod kommende elg-premiere:
      • Hvis ikke at det er meldt klart nok ud, så vil jeg her lige pointere at jeg sørger for mad til fællesspisning torsdag aften. Det bliver vildtpølser fra gris, elg og råvildt skudt i Sverige. Der er urtepølser (ikke stærke) og oste-chili-pølser (lidt stærke) og hertil kartoffelsalat (ikke hjemmelavet) og så noget salat/tomat, som Birgitte sørger for.
      • Jeg ved ikke hvordan Tue skal kunne lægge en plan med så få drivere? Mange, som ikke har meldt sig som driver, bør kunne drive en enkelt såt (eller flere) – og selv hvis det kun er at gå på skovvej og evt tage en smutter lidt ud til højre og venstre, er det en stor hjælp for afholdelse af jagterne. NB: Man behøver ikke være hundeejer for at være driver.
      Jeg glæder mig sindssygt meget til elgpremieren og til at se jer alle 😊

      Mvh Morten

      #31780
      Morten Ingemann
      Deltager

        Hej alle :-)

        Lidt betragtninger op mod kommende elg-premiere:
        • Hvis ikke at det er meldt klart nok ud, så vil jeg her lige pointere at jeg sørger for mad til fællesspisning torsdag aften. Det bliver vildtpølser fra gris, elg og råvildt skudt i Sverige. Der er urtepølser (ikke stærke) og oste-chili-pølser (lidt stærke) og hertil kartoffelsalat (ikke hjemmelavet) og så noget salat/tomat, som Birgitte sørger for.
        • Jeg ved ikke hvordan Tue skal kunne lægge en plan med så få drivere? Mange, som ikke har meldt sig som driver, bør kunne drive en enkelt såt (eller flere) – og selv hvis det kun er at gå på skovvej og evt tage en smutter lidt ud til højre og venstre, er det en stor hjælp for afholdelse af jagterne. NB: Man behøver ikke være hundeejer for at være driver.
        Jeg glæder mig sindssygt meget til elgpremieren og til at se jer alle 😊

        Mvh Morten

        #31782
        Anonym

          Lækkert!!!!!👍

          #31783
          Anonym

            Hvor er det et super godt initeritiv Morten

            #31784
            Birger Elmedal
            Deltager

              Dertil skal siges at Per og jeg laver fælles mad til fredag aften (tag selv flutes med) og fælles frokost til mandag. Pris kommer senere. Jeg regner med at andre end Tordenskjolds soldater vasker fade og gryder af, både til torsdagens & fredagens middag og mandagens frokost.

              Kh, Tue

              #31786
              Anonym

                I er sgu fantastiske … jeg går gerne i opvasken efterfølgende

                #31790
                Birger Elmedal
                Deltager

                  Jeg skal vide hvor mange der spiser med om fredagen?

                  #31791
                  Steen Hagedorn
                  Keymaster

                    Per og Axel glæder sig til fælles spisning både Torsdag og Fredag
                    De glæder sig samtidig at se/ gense jeg alle

                    #31792
                    Steen Test
                    Deltager
                      Quote:
                      Tue skrev:

                      Jeg skal vide hvor mange der spiser med om fredagen?

                      Jeg og Malene + Anna spiser gerne med fredag. (men ikke torsdag)

                      //Kenneth

                      #31793
                      Anonym

                        jeg spiser gerne med de dage det der fælles spisning og jeg kan også godt drive

                      Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
                      • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.