Det lyder rigtig godt, at vi nu tilsyneladende har et godt alternativ, som kan anvendes af Appel brugere. Jeg har ikke p.t. selv erfaring med WeHunt, men jeg kan se, at det anvender .gpx-filer til markering og navngivning af tårne mv. Det er heldigvis det samme som Orux og Garmin anvender. Det betyder, at den samme grundfil kan anvendes til alle 3 programmer. Det må vi så lige have bekræftet af Kim og/eller Steen.
Omtalte grundfil ligger allerede på vores hjemmeside under Download og hedder Seneste Waypointfil 2018-04-16.
Klikker man på den .gpx-fil kommer der en beskrivelse af installationen for hhv. Orux og Garmin. Her kunne der passende være en beskrivelse af hvordan man installerer filen i WeHunt.
Derudover mangler vi en samlet beskrivelse af installation og brug af WeHunt. Jeg håber, at få enter Steen eller Kim til at lave sådan anvisning i et sprog, der ikke kræver en højere hacker eksamen. Derefter vil jeg lægge den på hjemmesiden.
Den store fordel ved dette er, at alle så bruger samme grundfil for positioner, uanset hvilken App man foretrækker. Det betyder, at vi har samme reference, når der sker ændringer.