Vælg en side

WeHunt

Forside Fora Privaten WeHunt

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 24 i alt)
  • Forfatter
    Anonym

Hjælp!!!!!
      Er der nogen der som mig bruger WeHunt app'en og som har vores områder lagt ind med indtegning af tårnene mm (jeg har en IPhone og jeg kan derfor ikke bruge det download som der tilbydes her på siden)?
      vh Kim

Anonym

Hjælp!!!!!
        Er der nogen der som mig bruger WeHunt app'en og som har vores områder lagt ind med indtegning af tårnene mm (jeg har en IPhone og jeg kan derfor ikke bruge det download som der tilbydes her på siden)?
        vh Kim

Steen Hagedorn
        Keymaster

ring og tal med Johnny
          Mener man kan få Oryx til Appel

Steen Hagedorn
          Keymaster

Hejsa,

Man kan *ikke* få Oryx til Apple.

Jeg har lagt områder og tårne ind på min WeHunt/Apple.

Så vidt jeg husker har jeg brugt Garmin BaseCamp til at redigere og derefter lavet en eksport, som kan importeres i WeHunt.

Anonym

Super Steen! Jeg kontakter dig så jeg kan få overført filen

Anonym

Så har jeg fået filerne fra Steen – TAK Steen – og det fungerer! Så skulle der være andre Iphone brugere som har WeHunt på telefonen (eller ønsker af få det) så ligger jeg nu inde med Steens filer og sender gerne til interesserede

Lars Nielsen
                Deltager

Hej

Det kunne jeg da godt tænke mig..

Det kan være vi kan få Johnny til at ligge det på vores side med “download”.

Mvh

Lars

Steen Hagedorn
                  Keymaster

Det lyder rigtig godt, at vi nu tilsyneladende har et godt alternativ, som kan anvendes af Appel brugere. Jeg har ikke p.t. selv erfaring med WeHunt, men jeg kan se, at det anvender .gpx-filer til markering og navngivning af tårne mv. Det er heldigvis det samme som Orux og Garmin anvender. Det betyder, at den samme grundfil kan anvendes til alle 3 programmer. Det må vi så lige have bekræftet af Kim og/eller Steen.

Omtalte grundfil ligger allerede på vores hjemmeside under Download og hedder Seneste Waypointfil 2018-04-16.

Klikker man på den .gpx-fil kommer der en beskrivelse af installationen for hhv. Orux og Garmin. Her kunne der passende være en beskrivelse af hvordan man installerer filen i WeHunt.

Derudover mangler vi en samlet beskrivelse af installation og brug af WeHunt. Jeg håber, at få enter Steen eller Kim til at lave sådan anvisning i et sprog, der ikke kræver en højere hacker eksamen. Derefter vil jeg lægge den på hjemmesiden.

Den store fordel ved dette er, at alle så bruger samme grundfil for positioner, uanset hvilken App man foretrækker. Det betyder, at vi har samme reference, når der sker ændringer.

Steen Hagedorn
                    Keymaster

Jeg har talt med Steen. Han vil godt lægge en beskrivelse mv. af WeHunt op på hjemmesiden, men det er ikke så ukompliceret som det lyder. Derfor vil jeg gerne kende behovet for denne app.

Er der andre end Steen, Kim og evt. Lars, der bruger dette produkt, så sig til. Ellers holder vi os til personlig coaching af Steen og Kim.

Morten Ingemann
                      Deltager

Jeg kunne godt være interesseret i at prøve den…

Birger Elmedal
                        Deltager

også her

Morten Ingemann
                          Deltager

Det virker meget lovende med Wehunt.
                            Man kan se hinanden. Man kan købe GPS-tracker til sin hund, så er der pejl på den.
                            Der kan lægges billeder af tårne mm ind på hvert tårn eller anden gemt markering/way point.
                            Jeg vil opfordre alle til at bruge Wehunt.
                            Der har været talt om at Steen bliver Wehunt master. Det vil være fedt! :-) :-) :-)

Lars Nielsen
                            Deltager

Det er helt sikker et godt intiativ. Og en stor hjælp når vi har gæster med på vores jagt. Det bliver meget nemmere for dem, og os.

Når jeg går som hundeføre, har jeg ikke telefon med mig. Signalet fra Telia er for dårligt i området, og det er årsagen til min Garmin, og så syntes jeg ind i mellem at jeg har nok med når jeg går.. :)

Lars

Anonym

Hej Lars,
                                WeHunt kan kobles til nogle typer at Garmin. Prøv lige at tjekke WeHunt app`en under Hjælp. Der er nævnt hvilke Garmin der kan bruges på WeHunt
                                Ellers kunne man tænke sig at konsortiet anskaffede sig en WeHunt GPS til (gæste) drivere så der altid er styr på hvor driver(ne) er.
                                Vi kunne også lave en test af. WeHunt på arbejdsweekenden. Så alle der er interesserede kan downloade app` en inden vi mødes derovre (tlf signalet er så dårligt derovre at det tager laaaang tid for at downloade app`en derovre)

Morten Ingemann
                                Deltager

Jeg har via wehunt app'en inviteret alle medlemmer ind i wehunt Lammamo gruppen.
                                  Håber alle, som ikke allerede er inde, har fået den invitation.
                                  Men ellers er det Steen, som knokler på med at finde ud af de bedste måder at bruge Wehunt på. Men han skal naturligvis have tid til det :-)

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 24 i alt)
                                • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.