- Dette emne har 23 svar og 10 stemmer, og blev senest opdateret for 4 år, 2 måneder siden af Steen Hagedorn.
-
ForfatterIndlæg
-
august 29, 2020 kl. 22:36 #31357
Jeg har modtaget invitationen til Wehunt, og skal nok se om jeg kan koble min Garmin til.
Det er dejligt med nogle engagerede nye medlemmer..
Om der skal investeres i en gps til eventuelle gæst-drivere ved jeg ikke. Jeg mener ikke det er ret tit det har været et problem.
Er der gæster der har drevet, har det mest været på satelitterne, hvor det er mere overskueligt.
Pengene kunne nok godt bruges bedre på andre spændende ting..
Lars
august 29, 2020 kl. 22:53 #31359AnonymHar efterhånden været hele Høkaskruv rundt, der er lagt billeder op på wehunt…
august 30, 2020 kl. 10:42 #31362Kære alle,
Jeg har, som nogle af jer allerede ved, oprettet Lammamo, som en stor "Hunting Ground". Dette betyder at ingen andre også behøver at oprette punkter grænser osv. ifm. Lammamo jagtområderne.
Alle medlemmer i konsortiet er nu inviteret, men nogle mangler at oprette en profil samt downloade WeHunt appen til sin smart phone.
Nedenfor kan I se hvem af jer (email adresser taget fra lammamo.se hjemmeside) der endnu ikke har oprettet sig på WeHunt:
morgensko@gmail.com
per.krabbe007@gmail.com
karer@mail.dk
rolf.hojland@live.dk
stignissenberg@hotmail.com
koldborg@andersen.mail.dk
peter@scansys.dk
mdjid@icloud.com
totdgh@gmail.comHvis man ikke bruger den mail I er inviteret på, kan man kan alternativt downloade WeHunt appen, registrere sig og indtaste følgende kode: SWK224, for at tilslutte sig Lammamo Hunting Ground.
Alle medlemmer der har WeHunt Pro abonnement, kan starte og stoppe en jagt. Gratis medlemmer kan nemt tilslutte sig en aktiv jagt. Tilsutning til jagt sker enten ved at den der starter jagten, inviterer dem der skal med eller den der starter jagten opretter en tilslutningskode, som medlemmer og gæster kan tilslutte sig med.
Som svar på hvordan gæster håndteres: Gæster kan tilslutte sig en aktiv jagt uden at være inviteret, blot de har Wehunt på sin telefon. Gæsterne skulle gerne få områderne, markeringer osv. ned samt se andres positioner på lige fod med os andre. Afhænmgig af gæstens WeHunt abonnement kan de se forskellige baggrundskort. Gæster kan ikke se vores Hunting Ground, når de slutteligt har forladt jagten.
Det er ordene for nu. Det er en god idé, når I/vi er samlet på arbejdsdage at prøve appen af i fællesskab. I er velkomne til at kontakte mig for spørgsmål og jeg vil svare så godt jeg kan. Lige nu handler det for os alle om at prøve at bruge det og dermed få mere erfaring.
Mvh/K&B
Steenaugust 30, 2020 kl. 19:31 #31365Godt arbejde..
Lars
august 30, 2020 kl. 20:47 #31368Hej Fantastik
Nemt og arbejde med
Gød 6 mangler på kort
Mvh
Madjidaugust 30, 2020 kl. 22:31 #31369Steen ved godt at Gød6 mangler. Men vi mangler koordinaterne.
Flere af os har talt om at starte forfra med nummerering af tårnene på Høk og satellitter. Men det må vel ligge ovre i Tårn-udvalget… (?)august 31, 2020 kl. 15:54 #31370En Wehunt gps koster ca. 1000,- skr pr. år i abonnement..
Lars
august 31, 2020 kl. 23:28 #31373Har også den mening at den kunne virke.
Har ind til videre kun HØK på.
Hardyseptember 2, 2020 kl. 16:08 #31374Quote:Hardy skrev:Har også den mening at den kunne virke.
Har ind til videre kun HØK på.
HardyDu kan ikke se "Lammamo" under dine jagtområder? Du kan evt. prøve at indatste koden SWK224 og se om det hjælper?
Mvh Steen
-
ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.