- Dette emne har 5 svar og 5 stemmer, og blev senest opdateret for 5 år, 1 måned siden af
Lars Nielsen.
-
ForfatterIndlæg
-
juni 20, 2021 kl. 16:56 #29388
Der har været gæster i sumpen, som ganske fikst med en skruetrækker har brækket beslagene af. Det eneste der er taget er min 20 år gamle Partner motorsav. Mens rødvin øl m.m. stod urørt. Har tjekket stenhuse, og der har ikke været nogen.
Som jeg sagde til Johnny skal vi kigge efter en svensker med stor brændestabel som er afholdsmand…
Hilsen Jesperjuni 20, 2021 kl. 16:56 #31622Der har været gæster i sumpen, som ganske fikst med en skruetrækker har brækket beslagene af. Det eneste der er taget er min 20 år gamle Partner motorsav. Mens rødvin øl m.m. stod urørt. Har tjekket stenhuse, og der har ikke været nogen.
Som jeg sagde til Johnny skal vi kigge efter en svensker med stor brændestabel som er afholdsmand…
Hilsen Jesperjuni 20, 2021 kl. 22:39 #31623Det er så anden gang der er indbrud i Sumpen.
Werner berettede for snart mange år siden at der havde været indbrud hos ham. Det var dog svært efterfølgende at påvise tegn på indbrud, men nu er der så ingen tvivl. Det er en ærgelig tendens og vi må måske bede Dan om endnu engang at holde et ekstra vågent øje med folk der færdes på Høgskuv.juni 22, 2021 kl. 10:19 #31625Det lyder næsten som en indbrud fra en bette knejt – eller så er det noget virkeligt dårligt rødvin, som du har Jesper

Det er godt, hvis området ser ud til at vi er der tit eller nærmest hele tiden.
Så det er super godt at få slået græs – og så i midterrabatten af skovvejene.
Det er også en god ide, at lade et viskestykke eller håndklæde hænge ud til tørre eller på anden vis se ud som om man kun lige er borte i 5 min.juni 23, 2021 kl. 18:58 #31626Jeg har talt med vores nabo Dan. Han fortæller, at der netop i går var en artikel i Smålandsposten om nogle bander, der huserer i vores område. Det siges at være nogle, der turnerer rundt og overnatter i huse, de bryder ind i. De tager, hvad de lige har brug for eller som er let omsætteligt. Det er netop sådan noget som motorsave og græsslåmaskiner.
Det kunne jo tyde på, at tyvene har holdt udenfor, da låsen til bommen ikke har været brudt op. Dan har lovet, at holde et ekstra øje med aktiviteter på vores område.
Rar mand, ik'?
juni 28, 2021 kl. 01:04 #31629Hvis der er en der evt. har et kameel vildt kamera, det behøver ikke kunne sende, kunne vi måske montere sådan et sted på vejen ind til Stenhuset/Sumpen..
Det skal så bare tjekkes hvis der har været folk inde..
Lars
-
ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.