Vælg en side

Konsortiemøde

Forside Fora Privaten Konsortiemøde

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Steen Test
    Deltager

Konsortiemøde – hvordan&hvornår?

Steen Test
      Deltager

Konsortiemøde – hvordan&hvornår?

Steen Hagedorn
        Keymaster

Rettidig omhu, det er lige dig, Rolf. Jo, vi skal selvfølgelig have et konsortiemøde. Spørgsmålet er hvornår og hvordan. Hvor længe skal vi afvente normaltilstande, hvor grundlovens rettigheder om forsamlingsfrihed genindføres i DK?

Fordelen ved et rigtigt møde er åbenbar. Det vil være noget mere festligt med et møde, hvor vi samtidigt kan få en god middag og et glas rødvin, som vi plejer.

Men ….. vi kan også bide al skam i os og afholde konsortiemødet online? Fordelen ved det er, at vi så kan komme i gang med planlægningen af den forestående sæson.

Hvor meget haster det? Vores regler siger senest primo april. Kenneth og jeg har drøftet det og har foreløbigt besluttet lige at se tiden lidt an. Jeg kommer retur.

Forslag, ide'er, og ændringer, som du ønsker behandlet på konsortiemødet, må du gerne fremsende til Styregruppen snarest muligt, og gerne efter behandling i det relevante udvalg.

Anonym

Det ser jo ud til at der kommer en ændring i coronabegrænsningerne efter 1. marts. Og det lyder til at grænsen for forsamlinger kan blive hævet til 20. Men lad os nu se hvad der sker.
            Kunne vi måske aftale en dato så vi kan få låst en dato i marts/primo april til vores konsortiemøde (hvis reglerne nu ændres….)?

Anonym

Hmmmm! Jeg var nok i et lidt for optimistisk humør da jeg skrev indlægget i går. En seriøs gennemgang af coronasituationen og restriktionerne syntes ikke at lægge op til et fysisk fællesmøde i marts/tidlig april. Jeg syntes at det lugter af et onlinemøde (men der kan man også sidde og hygge sig med hinanden med et glas vin og lidt mad).

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
            • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.