Vælg en side

Nok falsk alarm…

Forside Fora Privaten Nok falsk alarm…

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    Lars Nielsen
    Deltager

Vi har været på landbohøjskolen med Freja, da vi syntes der var nogle ting der ikke stemte med det oplysninger vi fik fra egen dyrlæge.
      Dyrlægen der var heller ikke enig.
      Freja har nok haft annaplasma på et tidspunkt, men det kan være flere år siden.

Landbohøjskolen´s umiddelbare menig er at Freja "kun" har ondt.
      De mener der er problemer i hendes læn, og det gir´problemer andre steder da hun forsøger at kompenserer.

Hun for nu smertestillede, og går til kiropraktor..

Dog er hun i gang med at blive undersøgt om hun har en stofskiftesygdom, men det er kun for at være på den sikre side.

Som det er nu, forventer jeg at både Freja og jeg er helt klar til elg-premieren..

Lars

Lars Nielsen
      Deltager

Vi har været på landbohøjskolen med Freja, da vi syntes der var nogle ting der ikke stemte med det oplysninger vi fik fra egen dyrlæge.
        Dyrlægen der var heller ikke enig.
        Freja har nok haft annaplasma på et tidspunkt, men det kan være flere år siden.

Landbohøjskolen´s umiddelbare menig er at Freja "kun" har ondt.
        De mener der er problemer i hendes læn, og det gir´problemer andre steder da hun forsøger at kompenserer.

Hun for nu smertestillede, og går til kiropraktor..

Dog er hun i gang med at blive undersøgt om hun har en stofskiftesygdom, men det er kun for at være på den sikre side.

Som det er nu, forventer jeg at både Freja og jeg er helt klar til elg-premieren..

Lars

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
      • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.