Vælg en side

Straksafrejse til Sverige

Forside Fora Privaten Straksafrejse til Sverige

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Morten Ingemann
    Deltager

Bare lige et lille HEJ herfra.
      Lige så snart at der øjnes en mulighed for at komme igennem tolden til Sverige, så er jeg kørt nordpå.
      Taskerne har stået klar i ca en måned nu.
      Når det sker, så må vi se om andre også har samme planer. så bliver det i hvert fald nemmere at få fodret på alle åtelpladser.
      (Når der er fodret, så reviderer jeg fodringsplanen jf hvem der deltager i årets første store foderrunde)

PS: Kommer der snart info til kalenderen for 2021? Godt at have en plan – også selvom der måske skal revideres senere. Min kalender – såvel privat som firma – går 1 år ud i fremtiden, så jeg savner MEGET at kende datoer for elgjagt, arbejdsweekender, møder osv – samt ShuBiDuA-festen (engang i første halvdel af juni?). :-)

Morten Ingemann
      Deltager

Bare lige et lille HEJ herfra.
        Lige så snart at der øjnes en mulighed for at komme igennem tolden til Sverige, så er jeg kørt nordpå.
        Taskerne har stået klar i ca en måned nu.
        Når det sker, så må vi se om andre også har samme planer. så bliver det i hvert fald nemmere at få fodret på alle åtelpladser.
        (Når der er fodret, så reviderer jeg fodringsplanen jf hvem der deltager i årets første store foderrunde)

PS: Kommer der snart info til kalenderen for 2021? Godt at have en plan – også selvom der måske skal revideres senere. Min kalender – såvel privat som firma – går 1 år ud i fremtiden, så jeg savner MEGET at kende datoer for elgjagt, arbejdsweekender, møder osv – samt ShuBiDuA-festen (engang i første halvdel af juni?). :-)

Anonym

Jeg er med på at tage til Sverige (og tage turen rundt til åtelpladserne) så snart der åbnes. Jeg tror desværre at der går et par uger. Situationen i Sverige er jo ikke så god som herhjemme men nu må vi se.
          Nå men rådyrene og grisene ser ud til at nyde vinteren derovre….
          /Kim

Morten Ingemann
          Deltager

Lad os snakkes, så snart vores svenske venner er klar til besøg :-)

Birger Elmedal
            Deltager
              Morten Ingemann
              Deltager

Øv øv øv

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
              • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.