Vælg en side

Svar til: WeHunt

Forside Fora Privaten WeHunt Svar til: WeHunt

Steen Hagedorn
Nøgleansvarlig

Kære alle,

Jeg har, som nogle af jer allerede ved, oprettet Lammamo, som en stor "Hunting Ground". Dette betyder at ingen andre også behøver at oprette punkter grænser osv. ifm. Lammamo jagtområderne.

Alle medlemmer i konsortiet er nu inviteret, men nogle mangler at oprette en profil samt downloade WeHunt appen til sin smart phone.

Nedenfor kan I se hvem af jer (email adresser taget fra lammamo.se hjemmeside) der endnu ikke har oprettet sig på WeHunt:
    morgensko@gmail.com
    per.krabbe007@gmail.com
    karer@mail.dk
    rolf.hojland@live.dk
    stignissenberg@hotmail.com
    koldborg@andersen.mail.dk
    peter@scansys.dk
    mdjid@icloud.com
    totdgh@gmail.com

Hvis man ikke bruger den mail I er inviteret på, kan man kan alternativt downloade WeHunt appen, registrere sig og indtaste følgende kode: SWK224, for at tilslutte sig Lammamo Hunting Ground.

Alle medlemmer der har WeHunt Pro abonnement, kan starte og stoppe en jagt. Gratis medlemmer kan nemt tilslutte sig en aktiv jagt. Tilsutning til jagt sker enten ved at den der starter jagten, inviterer dem der skal med eller den der starter jagten opretter en tilslutningskode, som medlemmer og gæster kan tilslutte sig med.

Som svar på hvordan gæster håndteres: Gæster kan tilslutte sig en aktiv jagt uden at være inviteret, blot de har Wehunt på sin telefon. Gæsterne skulle gerne få områderne, markeringer osv. ned samt se andres positioner på lige fod med os andre. Afhænmgig af gæstens WeHunt abonnement kan de se forskellige baggrundskort. Gæster kan ikke se vores Hunting Ground, når de slutteligt har forladt jagten.

Det er ordene for nu. Det er en god idé, når I/vi er samlet på arbejdsdage at prøve appen af i fællesskab. I er velkomne til at kontakte mig for spørgsmål og jeg vil svare så godt jeg kan. Lige nu handler det for os alle om at prøve at bruge det og dermed få mere erfaring.

Mvh/K&B
    Steen